Thursday, September 22, 2011

The Boys

Saya sayang mereka walau kadang-kadang mereka buat hidup saya tunggang terbalik.
Saya sayang mereka walau kadang-kadang mereka buat saya letih.
Saya sayang mereka walau kadang-kadang mereka buat saya marah.
Saya sayang mereka walau kadang-kadang mereka buat saya menangis.

Saya sayang mereka walau kadang-kadang mereka buat sepah.
Saya sayang mereka walau kadang-kadang mereka kacau saya.
Saya sayang mereka walau kadang-kadang mereka tak mahu tolong saya.
Saya sayang mereka walau kadang-kadang mereka tak mahu dengar kata.

Walau apa pun terjadi sayang saya pada mereka tidak akan berubah.
Walau apa pun terjadi sayang saya pada mereka tidak akan berkurang.

Sebab mereka pelangi selepas hujan dalam hidup saya.
Sebab mereka matahari yang bersinar dalam hidup saya.
Sebab merekalah maka saya menjadi saya....


Pelangi selepas hujan

Matahari yan bersinar

Luv u both...

 

No comments: