Monday, February 22, 2010

Saya Tertekan

Kepada siapa harus saya luahkan?
Terasa hendak menjerit bimbang dikatakan saya gila...
Tetapi saya tak boleh nak simpan seorang...

Luahkan di dalam blog?
Tak mungkin...blog pun ada limitnya kan..
Lagipun isu ini sangat sensitif...

Jadi ke mana harus saya lontarkan?
Ke...utara selatan timur dan barat ku jejaki-sudirman
Oops terlajak...

Jadi haruslah saya berkongsi bersama
Mr.Daddy...Daddy...Daddy coll...
Yea itulah hebatnya ada suami..
Boleh dengar cerita kita...

Boleh berkongsi segala rasa...
Mr.Daddy bukan sahaja suami saya tetapi dia juga...
sahabat saya.....YANG PALING SETIA


5 comments:

Unknown said...

spt yg kujangkakan...
jiwamu sdg kacau!

ada apa seh sebenarnya kamu?

Inchik said...

mari mari kongsikan bersama...
jgn disimpan di dlm hati
nnt mkn diri

~l PiNK BeAR l~ said...

wah pepagi buta ko dah masuk satu n3
ni msk lg satu n3
pndi nya bahagi masa...
(",)

apa kes ni?
apa yg menyebabkn hatimu gundah gulana?

kalo ko xmo speak-out dkt sini e-mail lah aku.
aku nk tau jugak! aku nk tau jugak!
(dasar busy body...kehkehkeh)

Unknown said...

aku adalah aku:
ada sesuatu di dlm hatiku

Inchik:
yea...yea...mari...mari

PiNK BeAR:
kau mmg kan nyah dasar busy body.
tak kuasa mak!
biarlah rahsia-siti nurhaliza
hahahahaha mak suke...!

ieyza azmiey said...

dah kalau rahsia sgt...tak payah lah citer kat sini...adesss la.....