Sunday, February 7, 2010

Rosaknya Rancangan Hari Minggu

Yea sesungguhnya rancangan hari mingu K.A.M.I telah tergendala. Kenapa? Kerana keterbatasan waktu. K.AM.I sebenarnya telah merancang mahu membawa herokecil ke zoo negara. Tetapi herokecil bangun awal pagi pukul 800am...makan sarapan dan tidur semula sehingga pukul 130pm. Jadi apa kejadahnya mahu ke zoo di waktu tengah hari sejengkal di atas kepala. Lalu tempoh tersebutpun dilewatkan lagi.

Pukul 300pm K.A.M.I keluar dari rumah dan terus menuju ke KL tetapi bukan ke zoo sebaliknya ke rumah MIL di Pantai Dalam. Sampai rumah MIL dah pukul 400pm. Duduk lepak-lepak, borak-borak, MIL and SIL pun main dengan herokecil. Pastu pukul 600pm herokecil tidur. Selepas Maghrib K.A.M.I pulang semula ke Klang.

Konon-kononnya nak singgah di care.four Bukit Rimau yang baru dibuka tue...tapi ya ampon! Ramai banget orangnya sampai parking kat tepi-tepi jalan. Cancel lagi! Mummy kalau orang ramai-ramai macam tu memang ampon mummy nak singgah. Tak kuasa nyah! Pening dek non oit! Beli nestum sekotak berbaris macam nak rak!

Lalu mummy mengarahkan Mr.Daddy pandu dan pulang. Tak payah singgah-singgah dah. Sonang..

Begitulah rosaknya rancangan hujung ming.gu K.A.M.I




K.A.M.I

No comments: