Wednesday, August 7, 2013

Ramadhan Terakhir

Hari ni hari terakhir Ramadhan. Hari terakhir berpuasa. Esok umat Islam akan sambut hari raya. Hari kemenangan kita. Saya pun dah start bercuti hari ni tapi malam nanti baru gerak balik kampung. Hopefully jalan clear.

Dalam kemeriahan nak sambut lebaran kewajipan jangan lupa ye. Kewajipan bayar zakat. karang amalan puasa korang tergantung antara langit dan bumi tidak ditetima. Umpama roh orang yang ber hutang. Sebab zakat tu hak orang lain. Correct me if im wrong. MR. Daddy pun baru bayar semalam dekat Tesco, kebetulan ada amil.




Korang pun jangan lupa tau. So dikesempatan ini saya nak ambil peluang if sepanjang tempoh saya menulis dan korang membaca, ada tulisan saya yang menyakiti hati korang saya MOHON MAAF dan SELAMAT HARI RAYA buat semua...

No comments: