Monday, August 16, 2010

Saya pun nak cubaaaaa

Bila tengok orang lain buat dan boleh berjaya saya pun terhegeh-hegeh nak cuba...
Bila tengok orang lain buat dan boleh pergi lebih jauh saya pun teringin gak nak mencuba

Cuba apa?
Cuba nak berniaga...

Ada tak sesiapa yang nak beli batu berlian tampal?
Batu berlian tampal tu apa?

Alah batu berlian yang orang tampal kat baju....
Kat tudung...kat t-shirt....kat blouse.....kat topi.....
Batu perhiasan tuh...
Jadi entry kali ini saya buat entry pengenalan...
Nanti untuk entry akan datang saya upload banyak-banyak gambar batu berlian tampal tu...
So sesapa yang terasa nak beli...silalah emel saya ok!

gifi.groupofcompanies@yahoo.com




Ini gambar pengenalan kepada batu berlian tampal tuh...Tapi saya ada banyak lagi yang lebih cantik-mantik...Harganya pun sangat berpatutan ok! (Yang atas tuh RM11.00 / Yang bawah RM RM6.00)


No comments: