Friday, August 13, 2010

Panas Hatilah Pulak...

Aduyai tetiba disebabkan seseorang saya jadi panas hati...
Tapi saya tetap cuba bersabar.
Sangatlah rugi jika pahala puasa saya berkurangan dek sebab benda2 yang tak berpaedah nih...

Awalnya rasa macam nak tulis aja the whole story punca-punci rasa panas hati ni...
Tetapi memandangkan ada antara readers yang mungkin boleh spot gerangan manusianya, tak jadilah.
Kang tak pasal2 membuka aib orang...

So saya tulis-tulis jer supaya rasa panas hati ni boleh kurang sikit...
Tadi bila panas tuh dah naik ke muka...(serius! memang naik ke muka) saya terus pegi amik wudhuk dan solat...
Alhamdulillah level kemarahan dah boleh dicontrol
Sekarang saya menulis untuk kurangkan lagi level kemarahan...
Menulis tu macam terapi minda untuk saya...
Bila dah tulis rasa laaaaaaaaaaaaaaapang sangat hati dan perasaan...

E-eh sekarang dah boleh senyumlah... (",)
Ok saya nak kembali bekerja....
Daaaaaaaaa


3 comments:

Unknown said...

erkkkk...adoyai, len kali citer r betul2, suka buat suspen...nyampah la

Unknown said...

ZaIzA,
Laaaa....kan dah kata kalo tulis penuh nnt ada yg kenal pulak sbb tuh si tertuduh harus dirahsiakan namanya...Kang tak pasal2 bukak aib org...ha daaaaaaaaaah kureng pahala poser...

Unknown said...

xmo xmo saya mo tau jugak the whole story
xkira2 lau x saya majok 8 tahun dgn pn eby
wakakakakka!!