Wednesday, October 2, 2013

Tabita Skincare untuk Saya

Hai uolls. Thanks pada yang sudi whatsapp saya dan email saya pasal Tabita. Tok sah risau korang tak ganggu saya pun. Cuma yang saya reply terlewat 4-5 jam tu, saya mintak sorry lah ye. Almaklumlah ada tugas-tugas hakiki yang terpaksa didahulukan. But still saya jawab juga. Jangan serik untuk bertanya ya.

Ok, saya write down apa masalah kulit saya sebab ada yang tanya saya masalah kulit yang macam mana yang sesuai untuk pakai Tabita Skincare ni. Itu agak susah saya nak jawab . Tapi saya bagi contoh masalah kulit saya sendiri.

Macam yang saya beritahu sebelum ni. Kulit saya tidaklah bermasalah sangat tapi dalam tak berapa bermasalah tu pun rasa juga nak mencantikkan lagi kulit muka ni. Kulit saya jenis kulit yang berminyak. So bila berminyak maka masalah kulit berjerawat akan mudah melanda. Itu sebablah di bahagian dahi saya banyak jerawat yang jenis kecik-kecik tu. Memang tak pernah putus. Asyiklah timbul tenggelam.

Then masalah kulit kusam. Yang ini serius tak tahu nak buat macam mana. Nak tepek make-up memang tak reti. Maka bertabahlah dengna kulit yang kusam tu. Kena pulak bila keluar pagi balik petang. Dengan kusamnya dengan berlengasnya. Memang tensi!!!

Dan juga masalah tona tidak sekata. Ini memang perasan bila apply compact powder dekat muka. Ada bahagian kena light-light jer, ada bahagian kena lebih sikit. Sebab apa? Sebab tona tak sekata.

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Lepas berjinak-jinak dengan Tabita Skincare alhamdulillah masalah ni semua dah makin kurang. Paling ketara kulit muka memang makin cerah. Mula-mula memang tak perasan tapi bila lately ni apply compact powder baru sedar yang kulit muka dah lebih cerah. Sebab compact powder yang biasa guna tu bila apply dekat muka, kulit akan jadi lebih gelap compared dengan tak pakai compact powder.

And then masalah jerawat pun dah makin kurang. Kalau sebelum ni setiap bulan if period mesti jerawat akan naik, but now tak da, kalau ada pun yang kecik yang tak tinggalkan parut. Memang happy lah.

So now misi adalah nak hilangkan parut jerawat. Itu saya tak da nak push sangat sebab parut pun dah makan tahun memang superb lah kalau pakai 3 bulan parut jerawat terus hilang. Pelan-pelan kayuh.

So uolls kalau rasa nak cuba jangan segan contact saya. Boleh mula dengan trial set dulu.

Hanya RM 150.00

Tiada lagi masalah kulit kusam, tona muka tidak sekata dan jerawat batu.

Cuba dulu baru percaya....macam saya

Saya suka! saya suka!


No comments: