Tuesday, October 1, 2013

Kerana Diriku Begitu Berharga

Assalamualaikum uollllssss......... Good morning. Kita mulakan hari Selasa dengan mood yang ceria dan gembira.

Hari ni akak nak cerita pasal muka ku bukan muka mu. Ini cerita pasal skincare. Penyelesaian kepada masalah muka saya.

Actually muka saya tidaklah bermasalah sangat. But being a woman u always wanted to look great in order to feel great. Wahhhhhh sesuatu sangat tu. Berapa ramai yang hilang keyakinan diri sebab kulit wajah bermasalah. First impression. Bila kita sedar yang kulit muka kita bermasalah nak jumpa orang pun segan, nak bersosial pun segan, nak upload gambar dalam mana2 media sosial pun segan (sayalah tewwwwwww).

Ini salah satu gambar lama. Raya tahun 2010. Masa ni muka memang horror. Dekat dahi memang banyak jerawat yang kecik-kecik tu. Ni masih awal pagi lepas sembahyang raya tapi muka dah berlengas. Then kusam gilaaaaaaa. Sendiri tengok sendiri rasa sedih....sob sob sob.


Ini last year. Masa ni baru habis pantang Nuha. Nuha pun baru 2 bulan macam tu. Muka masih kusam. Masalah jerawat masih tak surut.


Ini awal tahun ni punya gambar. Ni masa sakit mata. Kalau uolls perasan dekat dahi masih ada jerawat yang jenis kecik-kecik tu. Jerawat nasi orang panggil.


Ini langkah pertama kepada kulit lebih bersih dan berseri. Ambil gambar dulu supaya sendiri dapat lihat perubahannya. Bismillahhirrahmannirrahim...


First month lepas pakai. Nampak kulit dah tak kusam. Gambar ni dan gambar di atas diambil di tempat yang sama dengan pencahayaan yang sama. Tujuannya adalah untuk melihat hasil skincare yang dicuba. Nyata memang ada perubahan.


Ini lepas beberapa bulan. Dua bulan rasanya. Kulit nampak lebih cerah. Maka parut jerawat menjadi lebih nyata. Ada beza kan.


Kulit muka yang tidak lagi kusam. Tuan tanah yang gembira.


Lepas dua bulan setengah. Parut jerawat makin pudar. Kalau rajin dan ikut routine insya Allah kesannya akan nampak lebih cepat. Iolls banyak curlas.


Kulit lebih cerah, tidak kusam dan berseri. Ini memang benar-benar terjadi.

Barulah semakin yakin nak menonjolkan diri.


Ini adalah yang terkini. Yang baru diambil khas untuk entry ini. Untuk uolllsssssssss semua. Muahhhhh

Kahkahkahkah...jangan blood vomit baca entry ni.

Saya sekadar nak berkongsi apa yang saya rasa bagus untuk semua. Kalau ia boleh membantu uolls tak salah kan berkongsi. Sharing is caring is loving.......

Apa yang saya guna??????????


Ta-da!!!!




Tabita skincare...

Pernah dengar? Tabita skincare ni diasaskan oleh ibu Desi dari Indonesia. Dan penggunaannya sangat meluas bukan sekadar di Indonesia malah menjangkau hingga Malaysia, Singapore (sebelum diharamkan) dan Brunei. Ramai yang yakin dan percaya akan keberkesanan produk ini.

Untuk trial set boleh beli dengan harga yang berbaloi RM 150.00 dan penghantaran percuma seluruh Malaysia.

If uolls rasa nak cuba tapi ada keraguan boleh contact saya. Insya Allah saya akan bantu semampu saya.

eby : 012 - 6163 705
whatsapp / wechat / line / sms



No comments: