Tuesday, January 17, 2012

Header Baru

Yea...azam pertama di tahun baru sudah tercapai
Gigih mengubahsuai gambar untuk dijadikan header blog yang tidak berheader ini.
Tapi ada macam nak tukar balik tuh...
Nak carik gambar yang lagi nostalgik dan gedik

Ni kalo Irfan tengok kompom senyum sampai telinga.
Mamat kenit tu suka giler kalo gambo dia jadi tatapan umum.
Perah-san!

Owh, masa hujung minggu hari tukan, teman daddy terminated P1 dekat PJ.
Sementara daddy buat urusan kat dalam, Irfan berlegar-legar lah.
Lari sana sini ikut semangat dia.
Saya pun dok kejar ke hulu ke hilir...
Tapi I cuma lari-lari manjer gittiew...kontrol jelita.

Sekali masuklah satu family yang terdiri daripada Ayah, Emak, dan empat orang anak gadis dari umur 12 tahun sampai 2tahun.
Irfan dah pandang-pandang.
Saya dah berdebar.
Tolonglah jangan...tolonglah jangan....doa saya dalam hati.

Irfan berjalan kool arah budak perempuan yang paling besar.
Saya jalan laju sebab nak kejar Irfan.
Niat di hati nak tarik dia pergi ke daddy sebelum dia buat hal.

Sekali tak sempat.
Sampai dekat dengan budak perempuan tu selamba jer Irfan cakap




"HAI..." sambil senyum comel.

Budak perempuan tu dah terpinga-pinga.





Saya?
Terus carik meja nak menyorok.


Benci tau! Suka buat mami malu!!!


No comments: