Tuesday, November 2, 2010

Kraftangan Seperti yang Dijanjikan

Dari pagi tadi saya dok pikir-pikir apa benda yang paling sesuai saya nak kasi "rasuah" kat budak kecik nama Irfan tu. Tanya dekat MR. Daddy, MR. Daddy kata

"Bagi dia benda yang boleh dia pegang tapi banyak...sebab si kecik ni mudah leka."

Ok lepas tu saya pun dok pikir apakah benda yang boleh dia pegang tapi banyak???
Pikir punya pikir punya pikir akhirnya saya dapat satu idea (sebiji mentol kecil sedang menyala di atas kepala saya tanda dapat idea)...

Saya buat sendirilah...benda yang boleh dia pegang tapi banyak...tak banyak pun. Saya buat dua saja sebab tangan kecik tu ada dua saja...

He he he he (ketawa jahat)

Apa yang saya buat....












Tada...!



Seekor ibu ayam dan anaknya...ngeh ngeh ngeh...Kalau korang nak buat pun boleh, tengok kat sini...


Hopefully budak Irfan tu sukalah dengan emak ayam dan anaknya ini. Kalau tidak memanglah kes naya...harus ke kiri ke kanan saya bawa kereta. Emmm semoga saya berjaya merasuah hati kecil itu. Doakan saya ek...El-leh macamlah nak pergi berperang...kahkahkah

No comments: