Friday, November 19, 2010

Go Green

Sempena kempen menghijaukan bumi ini saya jugak turut terpanggil untuk sama-sama menghijaukan bumi kita. Owh bertuahnya bumi ini memiliki seorang penghuni yang berhati perut seperti saya yang perasan ini...Jadi apa yang telah saya lakukan untuk menghijaukan bumi ini???

Saya telah ke sana ke sini mencari "sesuatu" untuk memberikan impak go green yang maksima. Setelah berpenat lelah saya telah menemuinya....Apa bendanya???


Ta-daaaaaaaaaa!!!














Erk!?? Apekah sangkut paut sebuah komputer riba (bahasa jiwa bangsa ok!) dengan motif go green?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?

Inilah motifnya...Go Green tak? Ngeh ngeh ngeh inilah usaha saya yang paling keras dalam motif menghijaukan bumi....Hijau kan? Hijau kan?

Saya paling suka rama-rama kaler putih tue...sungguh suci dan murni. Owh sungguh hijau mata memandang...owh owh owhsiap ada effect bulan lagi u'olls...Jangan mare

Sekian kempen hijau bumi dari saya....


No comments: