Thursday, April 8, 2010

Minggu Yang Sibuk...

gambar hiasan dari Inchik Google
Daripada hari Isnin sampai hari n3 ini ditulis saya sangat sibuk.
Macam-macam tugasan yang menanti...
Tapi sempat juga nak berblog...
hikhikhik
Dari hari Isnin sampai pagi tadi saya dengar MR. Daddy merungut
Dia tak suka suasana tempat kerja dia
Macam-macam gelagat manusia yang menyakiti hatinya
Kesian MR. Daddy saya...
Tapi saya tak dapat nak tolong apa-apa kecuali...
Mendengar saja.
Saya tengah merancang sesuatu untuk MR. Daddy keluar dari kekusutan tempat kerjanya itu
Tetapi mungkin di waktu yang terdekat ini...
Saya ada macam-macam planning tapi saya belum ada jalan untuk menjayakan planning saya itu
Jadi sekarang saya tengah cari jalan untuk menjayakan planning saya...
Saya cuma mahu MR. Daddy gembira sahaja...
Sebab..
Bila dia gembira saya akan gembira juga...
K.A.M.I

No comments: