Wednesday, April 21, 2010

Belum Rezeki Saya

...untuk sambung belajar

Yea memang saya dah terima tawaran untuk menyambung semula pengajian saya yang tertangguh dahulu

Tetapi atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan saya terpaksa menangguhkan pengajian saya sekali lagi

Bermakna tertangguh untuk tempoh lagi setahun

Sedih?

Sangat-sangat sebenarnya tetapi saya ambil dari sudut positif

Saya beritahu diri saya mungkin saya sangat menginginkannya tetapi Allah lebih tahu apa yang perlu untuk saya

Kadang-kadang kita sangat mahu sesuatu itu tetapi ada benda lain yang kita lebih perlu so kita kena pilih yang kita mahu atau yang kita perlu

MR. Daddy turut terkesan dengan keputusan saya tetapi masa saya tidak berakhir di sini

Insya-Allah panjang umur saya satu hari nanti impian saya akan tercapai juga

Doakan untuk saya

Sekarang, masa untuk asya menyelesaikan misi saya




K.A.M.I

No comments: