Sunday, December 16, 2012

Paparich

Semalam, seperti yang dijanjikan MR. Daddy bawa pergi shopping.
Tapi...semalam sedih sikit.
Dua beradik tu boleh buat perangai.
Grrrrrrr sabar jerlah.
Penyudahnya dari senarai barang yang panjang melebar separuh jer dapat dibeli.
Selebihnya lain kali lah alamatnya.

OK, sebelum shopping tu MR. Daddy ajak makan dulu.
MR. Daddy cadangkan Paparich.
Lagipun MR. Daddy ada appoinment dengan...ntah saper ntah.
Saya macam...paparich? *buat muka pelik*
Then MR. Daddy kata ramai cakap paparich sedap.
Apa? Ramai cakap sedap?
Ini tak boleh jadi.
Mak yang ke-po-chi ni tak rasa lagi.
Ketinggalankah?
Tak boleh jadi...tak bolah jadi...
*geleng-geleng kepala muka tak puas hati*

Masuk terus tengok menu.
*muka kerek*
Lalu orderlah nasi lemak dan coffe cham milo (hot).
MR. Daddy nasi ayam dan milo ais.
Yea memang kg.com pergi manapun itulah jugak menunya.
Ngeri uolls nak tukar menu.




Service memang pantas.
Tak sampai 15min order dah sampai.
Hmmm tengok macam biasa jer.
Nasi lemak kennnn.
Eh, sekali rasa not bad.
Saya suka ayam dia.
Lembut ko, masak sempurna.
Bayangkan saya makan hanya guna satu tangan.
Helloooooooooooooooooo bukan sebab cacat okeh.
Sebelah tangan lagi ampu Nuha tengah menyusu.
Pun ayam tu licin okeh saya kerjayakan.
Bayangkan kalau guna dua-dua tangan, harus tulang pun ku kunyah.

Ok, saya suka paparich.
For me makanannya mengikut taste saya.
Next time boleh pergi lagi.
Kali ni harus kucuba menu lain pula.
Cuma harganya agaklah _________________ (<-- isi="" kosong="" nbsp="" tempat="">

No comments: