Sunday, December 30, 2012

Mempersembahkan....

Marilah kittew kenalkan gadget baru kittew.
Samsung Galaxy Note 2.
Hadiah hari jadi.
Tapi bukan birthday saya, birthday MR. Daddy.
Cool kan birthday orang lain, orang lain yang dapat hadiah.

MR. Daddy ni memang ada satu tebiat.
Kadang-kadang syok jugak layan tebiat ni tu.
Kadang-kadang baran juga dibuatnya.
Tebiat dia ialah tiap kali kalau dia ada nak beli apa-apa, dia mesti beli dua.
Macam dia beli jam, dia akan beli sepasang.
Satu untuk dia satu untuk saya.
Syoklah kan ;)
Tapi kalau barang tu saya dah ada tensilah jadinya.
Macam dia nak beli baju, mesti ajak saya beli juga.
Hohoho nak suruh lemari tu runtuh ke simpan baju banyak-banyak.

28.12.12 hari tu besday dia.
Nak handphone katanya.
Jadi seperti biasa.
Satu untuk dia, satu untuk saya.
Tapi MR. Daddy ambik iPhone.
Member tak minat Samsung.
El-leh tak mo geng.

Mine... Samsung Galaxy Note 2 putih


No comments: