Wednesday, March 30, 2011

Malam Terakhir

Malam ni malam terakhir kami one family tidur rumah klang.

Actually ada jugak rasa sebak nak tinggalkan rumah tu. Lama dah saya dok kat situ. Dari saya bujang sampailah berkahwin sampailah dah ada anak sorang.

Banyak kenangan yang tercipta di sini. Masam manis kehidupan. Asam garam rumahtangga. Penat lelah menjadi seorang ibu. Semuanya saya rasa bermula di sini *mula dah nak jadi drama queen*.

Tapi tuntutan kehidupan menyebabkan saya terpaksa juga berpindah. Tak larat dah nak keluar rumah sebelum matahari timbul dan pulang selepas matahari tenggelam.

Kalau saya seorang diri mungkin saya boleh harunginya. Tapi saya ada suami dan anak. Kesian Irfan. Proses pembesarannya banyak habis di jalanan. Masa saya bersama keluarga juga kurang.

Semoga perpindahan ini akan memberi saya ruang untuk menjadi hamba yang lebih taat kepada Penciptanya, isteri yang lebih baik dan ibu yang lebih sempurna....Insya Allah.

1 comment:

Unknown said...

B... ai tatau nk gitau kat maner... so ai komen kat sini pun bolehla yeap....

siler lawati my blogspot, anda di tag disitu