Thursday, March 24, 2011

Babysitter oh Babysitter

Dua malam lepas dan malam semalam saya kemas beg Irfan yang selalu saya guna untuk hantar dia ke babysitter. Biasanya saya akan masukkan tuala, baju siang, baju tidur, barang mandi, pampers 5 helai dan botol susu.

Tapi sejak hari Isnin baju siang Irfan elok dok duduk dalam beg dia berlipat tidak diusik. Dalam plastik baju kotor pula hanya ada baju Irfan yang dipakainya masa datang.

Saya jadi tertanya-tanya....

Eh, siang-siang dia tak mandikan anak saya ke? Sebab baju siang tak berpakai pun.

Tapi semalam lagi saua terkejut.

Hari Rabu pagi daddy yang tolong kemaskan beg Irfan. Entah macam mana daddy lupa nak masukkan pampers. Pampers yang ada dalam beg tu cuma ada 2 keping.

Tapi....



Balik rumah saya tengok pampers dalam beg tu masih ada sekeping.

Dua keping tolak sekeping = sekeping


Sepanjang hari anak saya tak mandi dan pakai pampers yang sama dari pagi sampai petang.



HANGIN BETUL SAYA!!!!!!!

Daddy kata sabarlah sebab sampai minggu depan jer, lepas ni kita tak hantar Irfan kat dia dah.


Patutlah tiap kali hantar Irfan nangis tak moh tinggal situ...

Siap nanti hujung bulan!

No comments: