Wednesday, September 26, 2012

Shila Amzah - Asian Wave

Cerita basi lagi kan.
Biasalah emak-emak macam ai haruslah busy urusan rumahtangga.
Kononnya....
Tapi ai tetap tak fedulik.
Tertengok ni pun sebab dah tak tahu nak godek citer apa kat youtube tu.
Sekali tertengok video ni nyanyi malam final tu terus jatuh chenta ko.

Ai memang bukan peminat Shila nih.
Tapi still masih boleh dengar lah kalau dia menyanyi.
Dalam pertandingan ni memang nampaklah dia all out.
Syok dengar dia nyanyi.
Lebih-lebih lagi dia berkebolehan bertutur dalam bahasa Inggeris and Mandarin.
Meh ah-kak letak sikit video dia nyanyi.



Syok pulak tengok judges melopong-lopong.
Dengan crowd yang asyik dok bertepuk.



Video ni paling saya suka.
Ntah lah kenapa.
Tapi memang meremang bulu roma.
Judges pun siap ada yang melopong.
Itu belum yang ala-ala naik sheikh lagi.
Musicians pun seronok jer main muzik.
Kot saya lah yang melalak atas pentas tu, haruslah dibaling dengan gitar.
Tone deaf lah katanyaaaaaaaaa.

Dari pendapat saya yang buta muzik ni, dia memang layaklah untuk menang.

QasehnyaRania...terima kasih sebab sudi follow blog saya *shy*

2 comments:

QasehnyaRania said...

betul tu ..saya pon meremang bulu roma.tahniah buat shila walaupon bertudung..dia tetap membuktikan sesuatu ;)


salam kenal..follower baru blog ni..saya terjah sini ;)

Unknown said...

QasehnyaRania,
Salam kenal juga :)

Kan, she mmg talented. I loiiiike