Friday, March 19, 2010

Adik Saya

...akan datang sini pada 7 April untuk menghadiri temuduga sebagai Atendan Kesihatan U3 di UiTM S.Alam...

Semalam ibu saya call masa saya dalam perjalanan pulang ke rumah.

Bila ibu beritahu jer pasal berita tu, saya sangat-sangat teruja...

Dah banyak kali saya buat permohonan kerja untuk adik saya ni tapi tak pernahnya dapat.

Jangan kata nak dapat kerja nak dipanggil temuduga pun tak pernah...

Tapi kali ni baru jer tutup tarikh permohonan adik saya dah dapat panggilan temuduga, sebab ittew saya sangat teruja.

Itulah yang dikatakan REZEKI!

Kita berusaha...kemudian berdoa, barulah bertawakal.

Insya Allah kalau ada rezeki dia di UiTM ni tentu pekerjaan ittew jadi milik adik saya...

Kawan-kawan tolong doakan untuk adik saya yea..!



K.A.M.I

1 comment:

lady ES said...

Say tahniah kat adik ko.

By the way adik ko yg mane ni weh..?

Ko kan ada 5 org adik..

Tolak 2 org yg masih sek. tinggl 2.