Tuesday, March 4, 2014

Nasi Arab Lagiiiiiii

Ini bukan musim makan nasi arab cuma tekak ni jer yang gatal nak melantak nasi arab. Kali ni try dekat cyberjaya. Oh ini bukan restaurant sabaq tu. Yang itu saya belum pernah masuk lagi. Entah lah. Mungkin keinginan belum sampai ke puncak jaya. Nanti bila keteringinan mencecah tahap maksimum kita akan heret Mr. Daddy pergi. Sebarang penolakan tidak akan dilayan.

Actually restaurant ni MR. Daddy dah pernah sampai. Boss dia bawak. Kiranya dah lulus lah tapisan daripada kak ton punya food tester sebab tu dia berani bawak kak ton makan dekat situ. Ini memang satu perangai kak ton. Mana-mana restaurant baru yang kitorang nak pergi normally MR. Daddy akan pergi dulu. Rasa foods yang ada then baru boleh rekomen pada saya. Saya bukan jenis yang main terjah-restaurant-baru-rasa-food-baru. No...I'm not that type of eater. Sebab saya sangat fussy, picky and non-stop-complaining-type kalau saya tak puas hati dengan food yang dihidang. El-leh bajet top chef sangat. Nak puas hati masaklah sendiri ye dak.

Back to topic Nasi Arab yang kitorang try ni namanya Dima. Celah mana tang cyberjaya tu janganlah ko tanya dek. Idaklah aku tahu naj menjawabnya. Saya cyberjaya ni memang fail yang paling maksimum. Tapi yang MR. Daddy beritahu restauran ni letaknya bersebelahan bangunan restaurant sabaq tu jer. Sabaq dekat mana? Aku tak tahu!

 Dima...

 Harganya pun ok. Tak mahal sangat. Sesuai dengan apa yang dihidang.

 Pilihan nasi pun boleh tahan. Sapa tamak boleh mintak large.

 Mango juice memang menepati citarasa. 

Ni jelah yang sempat disnap. Segala side dishes dah dilupakan. Kebuluran. Tapi nasi and ayam dia memang lembut. Yang small ni pun makan dah rasa nak terbelahak. Siapa amik large dia memang terror.


No comments: