Thursday, January 21, 2016

Masih Awal Tahun Dah Malas!

Ini bukan nak mengata orang.
Ini pasal diri aku sendiri.
Wehhhh masih bulan Januari weh...masih awal ni tapi malasnya nak buat kerja.
Malas nak update fail.
Malas nak check stok.
Malas nak download data.
PEndek kata malas dan aku berpisah tiada.
Bagai aur dengan tebing.
Bagai isi dengan kuku.
Choi sangat ni.

Cemana nak buang sifat malas yang melebihi tahap maksimum ni.
Semalam riuh dalam satu group whatsapp aku pasal struktur jabatan.
Bila diorang tanya aku nak jaga kawasan mana nanti...
Senang je aku jawab.
Malas nak pikio.
Malas nak ambil tahu.
Aku kan SYMP.
Terus kena bahan.
Baiklah aku redha jer.

Help lah....sambil menaip ni pun dah 36 kali aku menguap.
Ada benda sebenarnya nak share tapi ya ampunnnnn malasnya nak mengarang.
See betapa malasnya aku.

Dah lah lain kali aku rajin aku karang, aku share.
Kalau RAJIN eh.

Daaaaaaaaaaaaa


No comments: