Friday, May 16, 2014

Assalamualaikum...

Hai uolllllssssssssssssss...

Lama nya rasa tak update. Sekali nak update terkial-kial dok pikir nak letak tajuk apa. Last-last letak jer assalamualaikum. Hahaha sesuatu sangat kan.

Sibuk yang benornya. Dekat rumah sibuk mengulit mesin jahit, dekat office pulak sibuk dengan mesin printer, mesin scanner. La ni baru lah lapang sikit. So boleh lah cuit-cuit sikit masa update belog.

Actually la ni dah mula membusy dengan baju-baju raya. Yang ditempah dengan yang untuk jual. So kena pepandai membahagi masa. Sebab tu selalunya yang tak berapa nak penting tu kena letak tepi dulu. Kita K.I.V

 Ini yang masih belum siap. Ada lebih kurang dalam 20 pasang lagi. Banyak tu tapi tak per...pelan-pelan insya Allah siap. Cuba sehari dua ni tak dapat nak menjahit langsung. MR. Daddy tak bagi sebab badan tak berapa nak sihat.

 Antara yang dah siap. Baru lima enam pasang jer siap.

Yang ini untuk jual. Pun baru enam pasang siap. Kena buat selang-seli. Buat sana sikit, buat sini sikit. Kalau tak memang langsung tak siap lah jawabnya.

Ada sapa-sapa lagi nak tempah baju raya. Meh masih dibuka lagi. Tapi kena datang rumah akak lah hantar kain. Tak ada pick-up service lagi. 

Ok until then daaaaaaaaaaaaaaaaaa


No comments: