Friday, April 18, 2014

Tempahan Shawl

Assalamualaikum uollssssss....

Dah hari Khamis kan. Sekejapan jer masa tu berlalu. Eh tapi sebebnarnya kak Fifi suka jer...sebab esok dah hari Jumaat then Sabtu-Ahad cooootiiiiiiiiiiiii. Tapi tulah tak adil sungguh. Hari Isnin nak jumpa Ahad sikit punya lama tapi hari Ahad nak jumpa Isnin sekejap ja.

Tapi tak per...apap pun harinya kita kena bersemangat waja dan jitu. Gituh!!!

Ok-ok bukak cerita baru berdasarkan tajuk entry. Banyak sangat mengarut larik tajuk pulak kang.

Sebenarnya nak cerita pasal tempahan shawl. Lately ni banyak jugak terima tempahan shwal. Especially halfmoon. Shawl panjang pun ada gak. Kebanyakkannya nak sedondon dengan warna baju sebab tu nak custom made. Kak Fifi ok jerrrrr.






Ini yang latest punya tempahan. Dah selamat touch down pun. Yang ni halfmoon untuk budak. Nak sedondon dengan emaknya...so tempahlah sekali.

If ada yang nak tempah boleh jer contact ahkak.

Nak pilih warna kain macam mana kak? Nanti kang tak sama dengan baju.

Don't worry, sesape yang nak tempah shawl ahkak akan beri color chart. So korang padankan calor chart tu pada baju and pilihlah warna yang korang rasa sesuai untuk baju korang.


Ini contoh color chart. Tapi jangan risau yang ahkak hantar pada korang nanti yang watermarknya pudar. Setiap warna korang akan nampak lebih jelas. Detail untuk tempahan ahkak akan jawab personnel through SMS, Wechat or Whatsapp (012 - 616 3705). Maklumlah setiap orang tu keinginannya berbeza-beza.

Harga bermula daripada RM 15.00 (plain shawl). Permintaan tambahan akan dikenakan caj tambahan juga. Dan penghantaran adalah RM 6.00 untuk 5 helai shawl dan ke bawah. Cepat-cepat tempah untuk bergaya di hari raya...lambat kang ahkak tutup tempahan, korang jangan menyesal.


No comments: