Thursday, March 8, 2012

Buku Pink...


Mujurlah kalernya pink....adalah semangat sikit nak pergi check-up.

Tapi sebelum tu thanks pada Cik Eiza sbb bagi saya semangat nak melalui moment-moment fasa pertama pregnancy ni.

Ok back to cerita buku pink.

Pagi tadi dah pergi klinik untuk dapatkan appoinment monthly check-up di klinik.
Saya sebenarnya cukup malas nak pergi monthly check-up ni.
Tapi memandangkan perkara ni MESTI BUAT, saya gagahkan juga.
Selalunya waktu ambil darah adalah saat yang paling melemahkan jiwa.
Sejarah saya ambil darah, jarang sekali cucuk terus dapat.
Dua tiga kali cucuk barulah dapat.
Tapi itulah...bahagian saya kan.

Sekarang baru enam minggu, maknanya saya masih ada + dalam 6minggu lagi untuk melepasi fasa pertama kandungan.
Sekarang selera makan memang tak ada.
Nasi lagilah tak lalu.
Semalam MR. Daddy bawa makan steamboat.
Mujurlah tekak boleh terima.

Hari ni MR. Daddy tak ada.
Kerja luar di Melaka, balik hari tapi mungkin lewat malam baru sampai.
Maknanya bedua dengan kenit lah petang ni memburu makanan.
Nak suruh saya masak.
Memang tak lah...


3 comments:

ieYZa azMieY said...

aiyark ada nama saya... tp linknya salah... hakhakhak
::blush::

Bertabah oke B, kamu mampu lakukannya! chaiyok! chaiyok!!!

Unknown said...

Dah betulkan dah Za. Ai letak kat post sbb semlm comment tak boleh bukak. Ntah apa mslhnya. Nyway thank a million times. Sayang awak ketat-ketat. Kalau sdh ada si buah hati kenalkan sama saya ya... (o_')

ieYZa azMieY said...

^_^

sayang awak ketat ketat jugak.... u r da best friend of mine

buah hati??? emmmm....
takkan ada dan tak nak ada ^_^