Tuesday, February 8, 2011

Rentetan Seminggu

Lamanya rasa tak update blog nih...
Keadaan kesihatan sangat tidak mengizinkan...
Nak makan pun rasa tak lalu
Inikan pula nak mengupdate blog nih
Makanya seminggu lah tidak berjenguk...

Sebenarnya seminggu ni saya sekeluarga demam panas
Bertukar-tukar
Dah macam larian tukar batton pulak
Tapi saya bila dah demam kalau tak seminggu memang tak sah!

Masa CNY tu sebebnarnya adik saya bertunang
So sepatutnya rombongan membawa dia ke Pahang
Tapi disebabkan dah demam so kitorang tak pergi
Duduklah kat umah wan tunggu gambar.

Nantilah saya try godek FB adik saya.
Kalau dia tempek gambar nanti saya pinjam tempek kat sini.
Insya-Allah majlis pernikahan akan dilangsungkan pada tahun ini juga
Iaitu pada 11.11.2011


Inilah dia tunang adik...Afidah
Picture taken from FB Afidah's friend.

2 comments:

Unknown said...

B... jap3
kompius aku ni...tlg jelaskan kekompiusan aku.
adik ko tunang CNY tp majlis 11/01/2011... camne citer ni yunk????

Unknown said...

Ieza,
Seb baik hang perasan. Salah tulih tarikh tuh. Inilah dia penangan demam yang belum hilang. Kepala nih weng weng lagi. Tarikh sebenanrnya 11.11.2011