Monday, February 17, 2014

Chiffon for Shawl (Halfmoon dan Panjang)

Assalamualaikum all...

Baru dan nak naikkan post tentang material for shawl yang saya buat. Tak sempat nak tambah stock sendiri. Here ada sikit new chiffon yang baru saya restock.

Link sebelum ni saya dah hide sebab ada masalah sikit. So now saya letak yang baru. Saya akan restock chiffon untuk shawl ni sikit-sikit. Dan saya akan remark either SOLD or AVAILABLE. Berminat boleh whatsapp saya 012 - 616 3705 (eby).



Chiffon Shawl
1.5 meter
Bidang 45
RM 10.50 untuk setiap warna
Postage RM 7.00 (POS MALAYSIA)
Sesuai untuk halfmoon dan shawl panjang.
Postage setiap Selasa dan Khamis sahaja.

NO : 1 - SOLD

NO : 2 - SOLD

NO : 3 - AVAILABLE

NO : 4 - AVAILABLE

NO : 5 - AVAILABLE

NO : 6 - SOLD

NO : 7 - SOLD

NO : 8 - SOLD

NO : 9 - AVAILABLE

NO : 10 - SOLD

NO : 11 - SOLD

NO : 12 - AVAILABLE

5 comments:

ieyza azmiey said...

b... bidang dia ni kecik ke beso?? gua tak reti ukuran ni.. kesian kan??
shawl biasa je ke? sbb tgh cari kaler itam

azu said...

Salam sis.. Bidang 60 xde sis? =)

Unknown said...

Bidang 60 saya tak buat stok sbb permintaan tak banyak. Sorry :(

Unknown said...

ADA LG X? NIE MMG DAH SIAP POTONG 1.5M EK? KLU BORONG MCM MANA?

Unknown said...

Sorry sis dah xada semuanya dan stok pun saya dah tak tambah