Friday, November 18, 2011

Sebahagian Daripada...

Sejarah 11.11.11

Dah seminggu dah adik saya ni nikah.
Baru hari ni dapat update.
Bukan apa cari gambo tak jumper.
Lagipun line tenet tak deras...
*alasan...*

Ini antara hantaran yang dapat di-capture.
Malas nak capture cantik-cantik, pakai phone jer.
Beria benor kang ada pulak yang ngata poyo.
Bab hantaran memang saya tak ambik port.
Sumer pengantin lelaki uruskan sendiri.

Yelah bagi ke saya telekung suruh gubah buat buah epal.
Saya buat jadi kelapa.
Kata sokong buah-buahan tempatan.
Muncunglah mulut si pengantin.
Bagi sejadah suruh gubah jadi masjid.
Sekali saya gubah jadi Taj Mahal daaaaa...
Kata nak tengok antara keajaiban dunia.
Pot pet pot pet lah pengantin tu lagi.

Fine!
Suruh orang lain buat.
I kecik hati.

Majlis berlangsung di Triang, Felda Mayam (ingat-ingat lupa...rasanya dah betul namanya ni).
Nikah 11.11.11 belah malam lebih kurang pukul 9.30.
Sanding 12.11.11 belah sianglah.
Buat malam kalu burung hantulah yang datang.

 Inilah adinda beta.
Pengantin lelaki bersama rombongan Che Kiahnya.
Ini semua keluarga belah ibu.
To be exact adik beradik ibu.
Tak leh letak watermark sebab hakcipta bukan I yang pelihara...
Ini dari kamera professional yang diambil oleh jurukamera semi-professional.

Inilah pengantin 11.11.11 tu.
Welcome to the family Afidah (Mak Tam kata Irfan).
Owh saya ada merenjis masa ni.
Tapi bukan renjis pengantin...renjis diri sendiri sebab Irfan boleh buat scene depan pelamin tu.

Buat kalian berdua semoga kalian kekal bahagia hingga ke akhir hayat.
Semoga cepat mendapat cahayamata.
Dan mendapat limpah Rahmat dari Nya....

 

No comments: